Elon Musk di Tesla parla di cuncepimentu unicu di casting è di a so strategia di riparazione di collisione

Elon Musk hà spartutu recentemente alcuni dettagli di a strategia di riparazione di collisioni di Tesla, è a cumpagnia hà lanciatu un veìculu fattu cù pezzi unichi. L'aghjurnamentu dà à Tesla una certa comprensione di i metudi emergenti di manutenzione è riparazione di l'auto, chì hè un aspettu di l'attività di i pruduttori di vittura elettrica, è questu aspettu pò diventà più significativu à misura chì a sucietà cresce.
Cunsidirendu chì i veiculi di Tesla seranu fabbricati aduprendu grandi pezzi fusi monolitichi, i membri di a cumunità di vitture elettriche anu dumandatu nantu à a strategia di a cumpagnia per riparà i danni causati da accidenti cum'è colisioni minori. Dopu tuttu, se una vittura elettrica si compone solu di un picculu numeru di grandi casting, serà assai difficiule per rimpiazzà e parti di l'automobile.
In questu casu, Tesla pare avè prupostu una suluzione abbastanza nova per affruntà e sfide putenziali poste da i pezzi unichi. Sicondu Musk, e rotaie anti-collisione di veiculi cum'è u mudellu Y di fabricazione tedesca ponu esse semplicemente "tagliate è rimpiazzate cù parti imbullonate per a riparazione di e collisioni".
Cunsidirendu chì e riparazioni di Tesla oghje sò dighjà sfidanti è costosi, serà interessante per vede se l'usu di a cumpagnia di pezzi imbullonati renderà e riparazioni più economiche o più costose.
Oltre à l'aghjurnamentu di a strategia di riparazione di e collisioni di Tesla, u CEO di Tesla hà ancu furnitu qualchì infurmazione dettagliata nantu à i pacchetti strutturali di batterie di i pruduttori di veiculi elettrichi, chì sò previsti per esse usati in veiculi cum'è e rete in forma di S, Cybertruck Una vittura nova fatta in Germania. Tipu Y. Musk hà dettu chì i pacchi di batterie strutturali ponu furnisce una rigidità torsionale megliu è migliurà u mumentu estremu d'inerzia, rendendu cusì i veiculi di Tesla più sicuri.
U pacchettu di batteria serà una struttura adesiva cù batterie chì ponu trasmette a forza di taglio trà i pannelli superiori è inferiori in acciaio, eliminendu cusì a maiò parte di e parti di u corpu centrali, puru furnendu una migliore rigidità torsionale è migliurati i momenti di u polu O inerzia. Questa hè una avanzata * maiò *.
"U pacchettu di batteria serà una struttura adesiva cù batterie chì ponu trasmette a forza di taglio trà i pannelli superiori è inferiori in acciaio, eliminendu cusì a maiò parte di e parti di u corpu centrali, puru furnendu una rigidità torsionale migliore è un mumentu di inerzia estremu miglioratu. Questu hè un avanzu maiò ", hà dettu Musk.
Curiosamente, stu ditagliu hè statu spiegatu prima da Sandy Munro, espertu in manutenzione di l'automobile, chì hà fattu sapè chì e batterie strutturate ponu rende Tesla più sicura è menu propensa à l'accidenti cum'è l'incendii. Per ciò chì tocca à Musk, hè apparsu pocu fà per cunfirmà l'insight di Munro è hà signalatu nant'à Twitter chì stu veteranu "cunnosce l'ingegneria".
Elon Musk, CEO, hà dettu chì SpaceX trasmetterà u dulore lanciu è atteru di l'astronave ...
Elon Musk, CEO di Tesla, hà dettu di recente chì Cybertruck subirà "picculi miglioramenti".


Tempu di posta: Nov-05-2020